Jdi na obsah Jdi na menu

Technické předpisy

15. 11. 2013

 1a.jpg

Nejdřív musím předeslat že mi jde o to aby tato kategorie závodů byla co nejvíce atraktivní (a to Shortky určitě jsou) a nenáročná na drahé vybavení. Dvojkolky jsou obecně méně náročné na údržbu a servis a mají lacinější provoz. Tím bych rád přilákal i další nové jezdce a už nyní je vidět že to byla správná myšlenka. Shortky jsou díky delšímu rozvoru, své velikosti a váze na trati klidnější a „čitelnější“ oproti buggy což bude jistě vyhovovat všem pro koho jsou buggy moc divoké. Někoho ovlivní i to že se jedná o jedinou rychlou Off-Road kategorii kde auta vypadají jako skutečné závodní speciály a dokonce i naše dráha se dost podobá těm na kterých se v USA tyto závody jezdí.

 Technická pravidla závodů kategorie Short: Do jednotlivých závodů mohou nastoupit auta typu SC 1:10 elektro s max. napájecím napětím 7,4V (2čl.Li-Po) Tyto auta pouze nebudou započítána do celkového pořadí seriálu – pojedou jednotlivé závody zcela běžným způsobem dohromady se seriálovými auty.

Jak zajistit aby kategorie Short byla dostupná a atraktivní: Sjednotíme typ auta a motoru a to vše nabídneme za velice příznivou cenu. Tím dosáhneme vyrovnaných podmínek pro všechny kteří se budou chtít účastnit tohoto seriálu i bez toho že by museli kupovat špičkové a pochopitelně drahé vybavení (cena auta bude třetinová oproti například ASSO nebo Losi které patří ke špičce) Navíc nebudete muset mít v rezervě náhradní díly pro případ těžké havárie nebo technické závady, budou k prodeji přímo na závodech což bude další úspora.

Technická pravidla pro seriálové jezdce kategorie Short: Do seriálu závodů mohou nastoupit auta LRP Twister SC 1:10 elektro s max. napájecím napětím 7,4V (2čl.Li-Po) a poháněny motorem LRP K-7 13,5T. nebo setovým "uhlíkovým" Pneu budou pro začátek sezony předepsány originální. Až podle toho jak se osvědčí to tak zůstane, nebo se shodneme na jiných (asi Pro -Line Caliber) a nebo se pneu omezovat vůbec nebudou. Regulace libovolná (v režimu ZERO)