Jdi na obsah Jdi na menu

Pokec

Vše kolem ježdění, rc aut, závodů, ....a třeba i počasí

 

Náhledy fotografií ze složky 2.závod 16.květen

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: Re: Re: zimní sezona 18 buggy

(Pavel, 15. 10. 2011 8:16)

Jenom počkej, dostaneš dvě kola (za celou sezonu) a uvidíš :) .

Onn-road-drift

(Dodík, 12. 10. 2011 9:45)

Ahoj závodníci
Možná jste zaznanmenali že je tady další složka v menu s názvem Onn-road-drift. Je to složka Míry který se rozhodl na příští rok udělat 1-2 závody silničáků (pokud bude zájem)
Tak případné připomínky a návrhy pište buď přímo jemu, nebo lépe jako komentáře.

Re: Závod ZRUŠEN

(Jozo, 9. 10. 2011 17:58)

Bude posledni zavod spojeny s vyhlasenim sezony?

Re: Re: Závod ZRUŠEN

(Ivan, 9. 10. 2011 18:30)

Byl bych pro :-)

Re: Re: Re: Závod ZRUŠEN

(Pavel, 9. 10. 2011 19:23)

To by bylo super, ten poslední termín 6. listopadu na vyhlášení měme nějakou oslavu, takže bych měl doma peklo :) :) .

Zavody Super! - dodatek k pravidlum

(Jozo, 26. 9. 2011 8:41)

V prvni rade bych chtel rict, ze posledni zavody byly super. Bylo to casove zvladnute fakt dobre a trat byla pipravena (Dodiku super). Myslim, ze opravdu zacina Semilsky Cup ziskavat na popularite a ze pocet ucastniku se bude zvysovat. A tady bych chtel navrhovat zmenu v hodnoceni vysledku pokud se 1 kategorie rozdeli do 2 a vice skupin. Totiz porovnavat dve skupiny na zaklade umisteni je jednoduse receno porovnavani hrusek s jabkama. Jedna skupina bude vzdy v dany den pomalejsi a treba mene agresivni a bude v ni proste jednodusi umistovat se. Kdezto druha skupina ktera je rychlejsi je nakonec srovnavana na zaklade umisteni bez ohledu na to ze jezdci treba zajizdeji lepsi casy. Prikladem byl vcerejsi zavod, kde prvni 4 mista meli vsichni 75 kol, a 3 lidi co najeli 75 kol byli v 2.skupine a 1 clovek v 1.skupine, takze vcera bylo treba jasne ktera skupina byla proste rychlejsi (a jedine soucet casu vsech lidi s rovnakym poctem kol muze zarucit skutecne poradi na zaklade vykonu). Premyslel jsem a bavili jsem se s klukama co s tim a jedine reseni, ktere ja vidim je, ze pokud se bude jedna kategorie rozdelovat do 2 a vice skupin a kdokoliv najede stejny pocet kol tak se proste musi udelat soucet casu pro dane zavodniky za ten den a at proste rychlejsi zvitezi bez ohledu na prislusnost v skupine. Taky se tim eliminuji i tak casove narocne rozstrely. Pokud vim, tak se ukladaji vysledky kazde rozjizdky do souboru takze technicky by to bylo mozne a prida to maximalne 5-10 minut prace na konci zavodu secist cas celkovy cas za 5 rozjizdek pro par lidi. Ja myslim, ze toto stoji za zvazeni protoze situace je takova, ze potencial na najeti 75 kol ma dnes urcite 7-8 jezdcu takze toto by chtelo opravdu trochu pozornosti a poladit do pristich zavodu. Dodiku, chlapi co jsi o tom myslite? Dik. Jozo

Re: Zavody Super! - dodatek k pravidlum

(Pavel, 26. 9. 2011 20:16)

Ahoj, musím souhlasit, pokud jedeme závody, jak si Dodíku říkal, kde rozhodují vteřinky a je to vyrovnané tak bohužel v tomto závodě nerozhodovaly vteřinky ale umístění ve zcela jiných skupinách, tudíž se dá vyhrávat i s horším dojezdovým časem ,což asi není úplně správně. Závody super, všichni si jedeme především zajezdit, ale taky chceme vyhrávat, to je jasný, ale při dvou nebo více skupinách to při tomto systému není v moci jezdce ale je to na náhodě, kdo je v jaké skupině. Jinak závod byl super, odjezd v šest byl nádhera, žena z tebe měla Dodíku radost :) :) .

Re: Re: Zavody Super! - dodatek k pravidlum

(Dodík, 26. 9. 2011 22:23)

Kluci díky za věcnou připomínku a zároveň návrh na řešení.
Vaše myšlenka není nová a už se i zkoušela na Slané parketě. Bohužel se to ukázalo jako velice zdlouhavé a v tom chaosu a spěchu který obvykle je se lehce mohlo stát že došlo k chybě. Nakonec se stávající způsob osvědčil jako nejrychlejší, nejspravedlnější a nejvíce vypovídající. Pokud by pokračoval způsob který jsme zkoušeli a který navrhujete, tak bych nmusel třeba v tomhle závodě počítal v poweru dojezdový časy všem 12-ti jezdcům v každé ze šesti rozjížďek a to se fakt nedá, to by na vyhlášení už nikdo nečekal...
Připouštím že to není 100%, ale to není nikdy nic. Vzpomeňte si třeba na nás a Rusko v MS v hokeji, tam to vyhrála náhoda v losování kdo s kým hrál... To je sport
Letos už jsou pravidla daný, ale spíš bych chtěl do budoucna zajistit to aby se jezdilo v jedný skupině.

Re: Re: Re: Zavody Super! - dodatek k pravidlum

(Jozo, 26. 9. 2011 23:17)

Mozna ze jsem to blbe vysvetlil. Prave ono by stacilo jen secist casy lidem co maji jen rovnaky pocet kol a jen jednou na konci zavodu. Takze kdyz se vratim k prikladu tak lidi co meli 75 kol tak by se jim proste secetli dojezdove casy (treba 5:03+5:05+5:15+5:11+5:07 = 25:41 a clovek s nejnizsim dojezdovym casem je proste nejlepsi z tech co zajeli 75 kol). Ja myslim ze nic presnejsiho uz nemuze byt. Zase na druhe strane chapu, ze jsi na to sam.

Re: Re: Re: Re: Zavody Super! - dodatek k pravidlum

(Dodík, 26. 9. 2011 23:39)

Napsals to dobře a já ti rozumím, ale ono se to musí počítat i těm co měli shodu 73kol, 70kol, a 68kol a to znamená všem dvanácti a to celé dvakrát (jednoun pro kontrolu) a počítá se jen dojezdový čas např.: 12:738 + 05:281 atd...

Schválně jsem to spočítal jak by to dopadlo na prvních třech místech podle tohohle návrhu a výsledek tě možná překvapí:
1místo Honza Havlíček dojezd 27,030
2místo Jozef Nováček dojezd 28,329
3místo Pavel Otruba dojezd 1:02:907
Mezi tebou a Honzou to bylo za celý závod rozdíl něco málo přes jednu vteřinu!!!
Dál jsem to nepočítal, ale jak už jsem psal prve, není to 100% a je v tom i trochu sportovního štěstí nebo smůly, ale pořád si myslím že je to max. spravedlivé v těch podmínkách jaké jsou.
Nejlepší by bylo (mimo AMB v plný palbě)jezdit jednu kategorii v jedný skupině a byl by klid...

Re: Re: Re: Re: Re: Zavody Super! - dodatek k pravidlum

(Pepa Vích, 27. 9. 2011 9:47)

A neuměl by to vyřešit ten "Advanced System" od Robitronicu, co umí rozřadit do skupin apod.? Stojí 129 EUR.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zavody Super! - dodatek k pravidlum

(Pepa Vích, 27. 9. 2011 9:48)

Předpokládám teda, že jedete pořád na ten "Beginner" co byl součást balení.

Re: Re: Re: Re: Re: Zavody Super! - dodatek k pravidlum

(Jozo, 27. 9. 2011 10:19)

Vysledek beru. (co ten Advanced System co popisuje Pepa Vich, mozna by to bylo nakonec levnejsi nez pristavovat tribunu a rozsirovat drahu)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zavody Super! - dodatek k pravidlum

(Pepa Vich, 27. 9. 2011 10:44)

Viz "Advanced" dole na stránce: http://www.robitronic.com/lap-counter-en.html

Tak k tomu mají zvukový modul pro výstup, ačkoliv trumpetka má své kouzlo :-)

A dokonce i nějaký "Professional software" http://shop.robitronic.com/accessories-small-parts/timingsystem/lapcount/?lang=1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zavody Super! - dodatek k pravidlum

(Dodík, 27. 9. 2011 10:55)

Ten zvukový modul funguje pouze s s tím profi softem.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zavody Super! - dodatek k pravidlum

(Dodík, 27. 9. 2011 10:50)

O tom softu vím a je to taky varianta...
Ještě k původnímu tématu, není to tak dávno co si mi někdo stěžoval že jezdí ve skupině mezi pomalejšíma a ty ho brzdí a nemůže podat takový časy jako ve skupině s rychlejšíma, (a má taky pravdu) což jezase naopak výhoda jezdit s rychlejšíma. Píšu to jen proto že každej argumentuje tím co se mu momentálně hodí a občas si ty důvody (i když na tom třeba něco je) protiřečí.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zavody Super! - dodatek k pravidlum

(Pavel, 27. 9. 2011 13:19)

AHoj, tak to udělej když jedou dvě skupiny tak jako se jezdí jinde, tedy 3 rozjížďky, 1 se škrtá a pak přerozdělení do A finále či B finále a bude pro včechny stejná šance. Ve finálovkách pevný start, 3 finálovky z nichž jedna se škrtá, To je osvědčený systém, který se jezdí všude. Pak odpadne takovýto problém.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zavody Super! - dodatek k pravidlum

(Dodík, 27. 9. 2011 13:47)

Tak to určitě dělat nebudu. pokud myslíš společný start, tak to je na týhle dráze blbost, a dělat dvoje pravidla podle toho jestli se jede jedna nebo dvě skupiny se mi taky nelíbí. Nehledě na to že to zase budeš muset rozdělit z těch dvou skupin podle něčeho do finále A a B.
Osobně v tomhle systému který je teď problém nevidím. On nevznikl tak že bych to vymyslel a od tý doby to tak bylo. Do týhle podoby se to dostalo postupným vývojem po několika sezonách.
A rozdělení do dvou skupin bylo dvakrát max.třikrát za celou sezonu a myslím že i před tím to vyšlo tak jak odpovídalo výkonům každého.
Zkrátka když jedeš ve skupině s rychlejšíma, tak máš výhodu že tě nesestřelí když je bereš o kolo a že ti nepřekáží a nebrzdí. Nevýhoda je že se musíš umístit mezi rychlejší konkurencí. Když jedeš s pomalejšími tak tě brzdí spíš tě rozstřelí, ale pokud to ustojíš tak máš větší šanci na dobré umístění. Tím se výhody a nevýhody vyrovnávají.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zavody Super! - dodatek k pravidlum

(Pavel, 27. 9. 2011 13:59)

:) :) :) . Tak ok. Necháme to na štěstí.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zavody Super! - dodatek k pravidlum

(Jozo, 27. 9. 2011 14:25)

Jasne, ja jsi ale nestezuju na to v jake jsem prave skupine. Bezohledu co se komu kdy hodi. Poukazuju na to ze srovnavat 2 skupiny rovnakym metrem podle umistovani je srovnavani hrusek s jabkama. To ze budu v pomalejsi skupine je pro mne naopak vyhodnejsi protoze treba tech 15 kol snad dam a je naprosto ale naprosto jedno zda je dam za 5:02 nebo za 5:19....Staci s odrenyma usima dojizdet na prvnim miste a ve druhe skupine muzou vsichni davat casy 5:01 a stejne budou ve finale za mnou protoze kol budeme mit stejne a v silnejsi skupine se nevyhrava jednoduse takze jedno druhe misto a je konec. Ono v same podstate kdy jsou jezdci na stejne urovni a zajizdeji stejny pocet kol (coz je v Semilech vice mene fakt) tak potom neuveritelne zalezi na skupine do ktere jsi prave prirazen(ale v jake jsi skupine by melo byt jedno, ne?). Hele ten Advanced Soft by toto asi vyresil pokud jsem to spravne pochopil.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

následující »